Normal html yok Klasik kodlama var.
XML'e çevirmeye gerek yok.Temaların kodlama yapısına bakıldığında klasik kodlama var.
O temaları kullanabilmen için;
Yerleşim > HTML'yi Düzenle > ve en atlta bulunan Klasik Şablona Döndür'e tıkla. Klasik şablona dönüştürdükten sonra elinde ki temaların kodlarını gir ve Şablon Değişikliklerini Kaydet'e bas.
Örnek :
deneme