Normal html yok Klasik kodlama var.

XML'e çevirmeye gerek yok.Temaların kodlama yapısına bakıldığında klasik kodlama var.
O temaları kullanabilmen için;

Yerleşim > HTML'yi Düzenle > ve en atlta bulunan Klasik Şablona Döndür'e tıkla. Klasik şablona dönüştürdükten sonra elinde ki temaların kodlarını gir ve Şablon Değişikliklerini Kaydet'e bas.

Örnek : deneme