Yemekten geldim sevgili akşamlık,


gittim balık yedim, çevremdekilere yedirdim,markete gittim çındı mındı mı da aldım ohh benden iyisi yok bir de kapiçino yapacağım.ama bu arada çalışmak aklımın ucundan geçmedi şu ana dek

canım sıkılıyor