ghurjhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevgili günlük, naber len ?
Canım çok sıkılıyo. Ders çalışmam lazım vizeler başlıyo, ama ders çalışasım yok. Ne yapayım sence ?
Öncelikle ders çalışmaya çalışmalısın. Notlara ısınman lazım. Mesela ne bilim bi akşam 2 tane bira al sahile geç otur içerken fotokopileri yere koy ve üstüne otur. Önce sıcaklığını hisset. Sonra ulan ne güzelmiş bunlar. Notlar olmasa donmuştum diyip içinde bi sempati oluşsun notlara karşı. Sonra cafedeyken veya muhabbet esnasındayken notları masanın üstüne koy öylesine bi göz gezdir. Ertesi gün baktığında bunları nerden biliyorum ben ya oluyor insan. Çünkü önceki gün yaptığın muhabbetleri asla unutmazsın. Arasına serpiştirdiğinde onlarda aklında kalır. 1 gün uyuduğunda ve ertesi gün uyandığında tam olarak kelimeleri toparlayamadığın şeylerde netlik kazanır. Mesela ben birşeyi ezberleyemezdim. Uyurdum. Uyandığımda sular seller gibi söylerdim.

( Mesaj By Child )