DarkProfits adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek şablon olarak kimsenin alacağını sanmıyorum..Asıl mesele bunu w3 standartlarına uygun sorunsuz bir şekilde xhtml dökmek..
Yinede hayırlı satışlar
Anladım tavsiyen için teşekkürler.