Konu
r10 alexa 600 ?
05-04-2009, 04:04:27
#25
JaCkOoN
Botnet her zaman vardı r10 a karşı bir anda tüm botnetçiler birleşip atağa geçmediyse tabii , bence radmin bir şey buldu