Konu
Netinternet - Mars Telekom Çalışma Bildirimi
05-04-2009, 00:00:07
#9
Ni-Osman
Kurumsal PLUS
@Haymac Yok haftaya cumartesi M.Köyedeyim..
Çalışma 04:15 de başladı 06:10 da bitti ancak 1 vps makinamız açılmamış onuda volkan bey halletmiş sanırım UPS'ler takıldı hayırlı olsun