Niye küçümsenmesin?

Türk programcılarının kurtuluşu açık kaynak kodlu sistemlerdedir.
Server başına amerikaya 7500$ bağışlanacak sistemler için yeteri kadar zengin bir ülke değiliz.
Ayrıca 7500$ ödediğinizde dahi size düşük donanım ile daha yüksek performans, başka dillerde yapılamayacak muhteşem şeyler de sunmuyor. Fiyat performans oranını düşünürseniz çok pahalı ne de olsa fiyat performans oranını sıfır maliyetli apache&php ikilisi ile karşılaştırabilirsiniz.
O nedenle bizi anca apache server ve php paklar

saygılar
shared hostinglerde örneğin godaddy de aylık 1.99usd ek ücret karşılığı normal shared e CF desteği açıyorlar.ayrıca ülkemizde 100mb lik bir mssql db yi yerli hostingler 10usd ye yurt dışında satıyorlar.ülkemizde herkes kolay yoldan köşe dönme derdinde.2 pc kuran hosting yapmaya kalkarsa CF lisanslayıp server kuramazlar.yerli hosting sevdası bizi bu hale getirdi(telekomunda hakkını yememek lazım hat kiraları ortada).