Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşların boş konuştuklarını zannetmiyorum bildikleri kadarıyla sizle paylaşmış buna boş konuşma demeniz sizcede yanlış değil mi ?
yardım etmeye çalışmak boş konuşma olmuş devir değişiyor sanırım
+Rep Katılıyorum...
İnsanın şevkini kırıyorlar...

Düzenleme:Anasayfanın Açıldığından ilk sayfada bahsetmemişsin.Hiç açıklama yok direk hatayı yazmışsın.Sonra boş konuşuyosunuz diyosun...