cenazelerin defnedildikleri günden sonra Muhsin Yazıcıoglu nun yakın arkadaşları yani partide genel başkan yardımcılıgı vs yapan kişiler çeşitli kanallarda canlı yayınlara çıktılar.arkadaşımızın söylediklerinin hepsi dogru.aynısını canlı yayında o insanlarda söyledi.Ama şunuda unutmayalım biz kadere inanan insanlarız.aglasakta sızlasakta gittiler geri gelmeyecekler.bu ülkede arı namusu ile yaşayan dogru olan insanların nedense yoluna taş koyuyorlar.bu dünya yalan önemli olan öbür taraf.bu devirde bir kişinin ölümünün ardından bu kadar çok dua eden ve seven insan geride kalmışsa ne mutlu o insana daha fazla ne söylenebilirki.Hepsinin mekanı cennet olsun.Art niyetli insanlarda varsa Allah yüzlerini güldürmesin...