Arkadaşlar alakanız için çok teşşekür ederim. Şahsi sitemde de değil. Bir müşteriye yaptım. Şimdi gel adama laf anlat. Bu siteyi natro hostingte saklıyorum dediklernizi aynne uygulayacam. Hostingle görüşecem bakalım ne olacak. Allah belasını versin. Başka ne diyebilirim ki?