Konu
Netinternet - Mars Telekom Çalışma Bildirimi
04-04-2009, 18:45:34
#8
Erhan
Davay davay 🌹
Mail'i aldım ben
bugün öğlene kadar devam etti sanırım sorun.
Giriş yoktu.