Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Osman bey müşteri panelinde birşey göremedim. Herhangi bir sorunda yaratmadım size, mail adresini hergün kontrol ediyorum, mail düştüğü zamanda düştü diye yazdım büyütecek birşey göremiyorum. Sizi her zaman taktir etmişimdir.
Saygılar.

sanırım mail sunucunuzda bir problem var, ilgilenin bence.

Alıntı
kimden Netinternet Telekom <bilgi@ni.net.tr>
kime haymac@gmail.com
tarih 02 Nisan 2009 Perşembe 15:25
konu [Network] Alt Yapı Çalışması
gönderen client-10-41-68-212.ni.net.tr

Osman istanbuldamısın ?