Merhaba,
Osman bey müşteri panelinde birşey göremedim. Herhangi bir sorunda yaratmadım size, mail adresini hergün kontrol ediyorum, mail düştüğü zamanda düştü diye yazdım büyütecek birşey göremiyorum. Sizi her zaman taktir etmişimdir.
Saygılar.
sanırım mail sunucunuzda bir problem var, ilgilenin bence.
Alıntı
kimden Netinternet Telekom <bilgi@ni.net.tr>
kime
haymac@gmail.com
tarih
02 Nisan 2009 Perşembe 15:25
konu [Network] Alt Yapı Çalışması
gönderen client-10-41-68-212.ni.net.tr
Osman istanbuldamısın ?