Şöle bir eleştiri yapayım.
1440*900 ekran kullanıyorum. site sola yaslanmış vaziyette ortalansaydı keşke. en sağda gri paletlerin ardında siyah fon kalıyor.Sitenin koyu tonlaması bir süre sonra yorsa ve iç karartıcı gelsede blog sitesi olması sebebiyle kişiye özgün olması bu açığı kapatıyor.Yinede böle bir sayfayı meydana getirmek zor tabi emeğine sağlık.İçerik az.sitede uğraştıracak bişeyler daha lazım belkide.bilmiyorum yani 3-4 dakikadan fazla durmak çok zor gibi sitende.
banner kısa tutulmuş.farklı olarak ortada büyük bir künye bölümü var.genellikle künye bölümleri yan bloklara kaydırılır.künye "kimdir" sayfasına alınıp künye alanından farklı şekilde istifade edilebilirdi.Neyse bu kadar sana yeter.