limitde degişme varmı bilmiyorum ama 500$ limiti vardı en son hatırladıgım kadarıyla.o miktara kadar sorunsuz alırsınız....
almada sorun yokta
göndermede 500$ den fazla gönderemiyorsun Galiba yine iyi bilmiyorum ama böleydi sanirim.
sanırım kullandırmıyor tek sorun orda çıkar, cevaplar için teşekkürler.