NEY DEĞİL KAVAL OLSUN...
domain regletecem de konu başlığını tamamlamış...
konu başlığı açarken daha ciddi olma taraftarıyım.
Kimse ye Türkçe dersi verecek değilim ama burası sektörün ciddi forumlarından biri. geyik yaparken bile bir düzeyi olmalı.
-rep verdim.
inşallah daha doğru düzgün Türkçe ile daha ciddi tavırlar görürürüz bundan sonra..
saygılar
benim konu başlığım kimseyi ilgilendirmez eğer forum kurallarında Türkçeyi düzgün kullanmayla ilgili bi kural varsa bu moderatörleri ilgilendirir son olarak -rep versen ne olacak vermesen ne olacak ? -replemi korkutacaksın ?