SeYH_SaMiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçe destek sitelerinde Yardım veya Destek Kategorielrinin olmayışı ve biz dle kullananların karşılaştığımız sorunlar ve bulamadığımız çözümlerle birlikte bu harika scripti hakkettiği güzellikte kullanamıyor oluşumuz çok ama çok üzücü kendi adıma :S
Sen aç hocam o zaman Destek Sitesi Destek siteleri varda üyeler gerekli ilgi gösteriyor mu?Kaç kişi tıklıyor reklamlara?Üyeler gerektiği ilgiyi göstersinler "kedine adıma konuşuyorum" bak nerelere getiriyorum DLE yi