Dua etsinler, Google işletim sistemi çıkartmıyor Bi kaç büyük şirketle anlaşsa, Adobe vesaire, anında dünyanın en iyi işletim sistemleri arasına girer.. ve benim bildiğim cloud değilde Azureydi, yoksa değilmiydi yanlış hatırlıyorda olabilirim.