sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün hiç girmediniz galiba r10'a son 3-4 gündür çok sık db error vermeye başladı. özellikle de saat 3 ile 6 arası
evet 4:30'dan sonra giremedim bende.