Konu
Ve r10 Alexa'da 702. sırada :)
03-04-2009, 01:53:51
#9
Tias
sosyopat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugün hiç girmediniz galiba r10'a
son 3-4 gündür çok sık db error vermeye başladı. özellikle de saat 3 ile 6 arası
evet 4:30'dan sonra giremedim bende.