Konu
Ve r10 Alexa'da 702. sırada :)
03-04-2009, 01:52:59
#8
Netrap
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
sosyopat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bugün hiç girmediniz galiba r10'a
son 3-4 gündür çok sık db error vermeye başladı. özellikle de saat 3 ile 6 arası
Bunun yedekleme işleminden olabileceğini düşünüyorum.