sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bugün hiç girmediniz galiba r10'a son 3-4 gündür çok sık db error vermeye başladı. özellikle de saat 3 ile 6 arası
Bunun yedekleme işleminden olabileceğini düşünüyorum.