Hala botnet saldırıları geliyor mu siteye. Ben son zamanlarda hiç kapalı oldugunu görmedim. Yada söyle diyeyim artık serverları genisletince botnet saldırıları sunucuları kapatamıyor mu ?
bugün hiç girmediniz galiba r10'a

son 3-4 gündür çok sık db error vermeye başladı. özellikle de saat 3 ile 6 arası