caho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
plesk boşta 210 mb kullanıyor...
evet katılıyorum 1 gb ramli vps de baya bi dert oluyor bencede lxadmin hatta içerde siteler olmasa lx admine geçmeyi bile düşünüyorum