hazır script bulmayı dene arkadaşım. sıfırdan yazdırmak istiyosan, hem de botlu falan, kusura bakma ama hakkaten küfreder gibi fiyat çekmişsin. en azından bu özellikte bi scripti kaça yazarsınız diye açsan konuyu, bi teklifleri görsen, sonra bütçene göre değerlendirsen falan. neyse ya. (kızmayım dedim ama bu fiyatta yani)
ayrıca sitenin ****** olması, ***** olması falan kimseyi ilgilendirmez, millet yapacağı işe bakar, ha p.rno, ha ******, filmler hard-p.rno olunca daha zor script yazılır, ****** filmin sitesi de kolay kodlanır, ne de olsa romantizm içerir diye bişi yok.