Peki arkadaşlar ben sitemde bir konuyu aynı sayfa içerisinde 3 dilde yazsam ?

Mesela Türkiye seçim sonuçlarını hem Türkçe hem İngilizce hemde Almanca olarak aynı sayfa içerisinde olursa sorun olurmu ? yoksa ayrı sayfalarda mı olmalı ?