ben genel olarak yazdım bilmiyen çok arkadaş var ne için kaybol diyorsun acaba ..
sadece burda işi bilmeyenlere yardımcı olmak amacımız yoksa sizin başka amacınız mı var..
Git başka konularda insanları o değerli bilginle zehirle o nedenle şimdi kayboll...