Bu konuda bir zorunluluk anladığım kadarıyla yok.
Ama ben şöyle düşünüyorum.
Google kullanıcıya sormadan, kullanıcının bilgisayarına bir çerez koyarsa bu sanırım kullanıcının bilgilerini izinsiz almış olur anlamına gelir. Ama kullanıcınn gezdiği sitede gizlilik ilkeleri bölümünde böyle bir ibare olursa doğal olarak kullanıcı bunu kabullenmiş olur gibi bir durum ortaya çıkıyor. Bir nevi web site google ın bu işinde köprü pozisyonu görevi görmüş olacak.
(tahminen)