https://www.r10.net/domain/339548-hed...domainler.html
hediye edilen domaini satmak ne kadar etik.. adın da erkmen sanırım.... senin yerinde olsam r10 da yaptığım çalışmaları yazmak için blog kurardım...
Ama yaptığın davranışı tasvip etmiyorum.. Bence ayıp.. Arkadaş düşünmüş sana vermiş... Sen... Satıyorsun...
Mail adresin bile w.cn .. Şu daha süper durmuyor mu
post@erkmen.net