sdemirkeser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kodlarda textarea1 gibi bir alan göremedim ben.
İyi bakmadınız sanırım

 <TD><TEXTAREA id="textarea1" style="WIDTH: 480px; HEIGHT: 250px" name=aciklama rows=6 cols=10></TEXTAREA><script language="javascript1.2">
generate_wysiwyg('textarea1');
</script></TD></TR>