bence konu açıklışa kavuştuysa moderatör amcalardan rica etsekte konuyu silseler iyi olur. bence gayet doğal bir durum bu. telekom önüne gelen siteyi kapatiyor zaten. hadi kapatinca linki başka siteye eklememiş olsa yine haklısınız