MBD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak arkadaşım ben bu forumda konulara edebiyat yapmak istemem ama bu dileklerini pm atarak ilet tüm yetkililere zaten kaç tane varki ? 10 dakikanı almayacaktır .. Şimdi gelecekler konuya mesajlar yazacaklar bazıları canın sıkılacak , veya bir yönetici aynı dediğim gibi birşey söyliyecek, ne gerek var ?
Yazdıklarımı okuduğuna emin misin..? Zaten konu niçin açılır cevap yazsınlar... can sıkılacak bir durum göremedim... Maxigeyiq bölümü değil mi yoksa burası...