bak arkadaşım ben bu forumda konulara edebiyat yapmak istemem ama bu dileklerini pm atarak ilet tüm yetkililere zaten kaç tane varki ? 10 dakikanı almayacaktır .. Şimdi gelecekler konuya mesajlar yazacaklar bazıları canın sıkılacak , veya bir yönetici aynı dediğim gibi birşey söyliyecek, ne gerek var ?