Atk nin dolandırıcılıkla işi olmaz ben tanırım çok dürüst bi arkadaştır. sitesi kapandıysa adam ne yapsın.

sizin de anlayısla karsılamanız gerkeyor. sizin 10 ytl zararınız olduysa o adamın xk tl zararı olmustur..

Sanki size siteyi sattım kaldırıyorummu dedi. cok sacma bi konu olmus. artık r10 da *********** kaynıyor konularıyla doldu fakat yarısı boş..

herşeye konu acılmaz. ben dolandırıldım ve 3.5 ay oyle bekledim.

https://www.r10.net/sikayetim-var/347...ecep-ikiz.html

anlayısla. siz 2 günde konu acıyorsunuz üstelik bilip bilmeden haksız yere :S

-rep veriyorum konunuzun sacmalagından dolayı.