bu siteyi çoktan duydum bu site aracılığı ile hangi konuydu unuttum ama .. bilmeyenler olabilir teşekkür ederim güzel bir site

ve domain
+ o resimdeki bardak bende var güzel bir bardak ve 1.5 bardaklık su alabiliyor
cafecrown'severim yalnız 2si1 arada 'larda şeker yok o yüzden pek sevmedim 3ü1 arada ' süper...