Araba kullanmayı bilsem anadoloa da razıydım

Eskiden vardı bizde.pelüştü koltuk kaplaması.Bir acaip olurdum dokununca.Çok yakındık yere ama hele de ön koltukta

ne günlerdi yaa şimdi hurdasını bile göremiyorum

köy yollarında jiplere taş çıkarıyordu.Bana mısın demiyordu