Araba kullanmayı bilsem anadoloa da razıydımEskiden vardı bizde.pelüştü koltuk kaplaması.Bir acaip olurdum dokununca.Çok yakındık yere ama hele de ön koltukta ne günlerdi yaa şimdi hurdasını bile göremiyorum köy yollarında jiplere taş çıkarıyordu.Bana mısın demiyordu