Ne diye tartışıyorsunuz anlamıyorum ki. Jenerik veya değil farketmez ama zaten kelime yanlış. O nedenle tartışmanıza gerek yok.
Askere gidiyorum ve dikkatimi çekti bu başlık. Ben de kendime bi site açacağım. Öyle dolanırken rastgeldim.
Sakın satışını baltaladığımı falan sanma googlede uğraşılırsa yukarıya çıkacak bir domain. Çünkü insanlar tezkere ve teskere ayrımını hala bilmiyor ne yazık ki. Zaten dilimiz z harfinden çok s harfine yatkındır.
Kelimenin aslı TEZKERE
teskere sedye manasına gelir...
Ama kimse sorsanız askerden terhis olma belgesine teskere der
Hayırlı satışlar arkadaşım benim gibi ilgilenen biri muhakak çıkacaktır.