İyi de bu araba Ford Caprie (: Anadol değil ki..
Ayrıca V6 motor var üzerinde , otomatik vites.
3-3 ayrılmış contaları var ve Türkiye'de contası yandığında bulunamayan ender araçlardan ayrıca hiçbir tornacı bu araçlara göre conta kesimi yapamıyor Türkiye'de. Yok buna göre ayarlanabilir bi' cnc..
1 2 ay kadar kullandım , 220 ibre görüyor lakin virajlarda 70 - 80 ile sağı solu oynuyor.
Durduğu yerde yarım fren yarım gaz ile 360 derece minimum 5 tur attırabilir sıradan bi' şöför (: o denli sağlam bi' motoru var..
Kullandığım araç bi' doktor arkadaşın aracı idi şimdi Ankara'da olması lazım.. 55 plaka..