Şahin ya da doğan veya doğan görünümlü şahin marka araç görünce, aklıma kendini kız tavlamaya adamış kıro görünümlü ama aslında ne olduğunu tam manası ile kestiremediğim, genellikle arabesk şarkı dinleyen ama bazen İsmail Yk dinlerken de rastladığım irkekler geliyor

hehe aynen...
Ayırca şu araç harikaymış,keşke şimdide olsa bu türden arabalar...Ozaman shelby,nova vs yerine "anadol" olurdu,çokkta güzel olurdu...Herkezin dilinde,o harika araba...