Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yeni dns adresleriniz hayırlı olsun.
Bu bilgiyi bütün müşterilerinize vs. mail olarak gönderseydiniz daha iyi olmazmıydı acaba
Saygılar.
Mr.Darkness tabi ki mail & SMS olarakta gönderdik.Genede duymayan arkadaşlarımız olabilir o yüzden açmış bulunmaktayım