tecnohalil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet tamamını ekrana basıyor ? zaten problem tam yollamadığı felan değil belirli bir karakter limitini aşınca db yazmıyor bile
aynı yazıyı direk phpmyadmine yapıştırıp girersen kabul ediyor mu? hepsini yazıyor mu yani.