eğer bir araştırma yapar isek,blogcunun temalarının hiç biri ğüzel değil. script demişsin hım.. blogcuya script kurulmazki

. tema kodladım. hazır butonlardan bişiler yaptım . yanı en fazla bu hale getirebildim. isterseniz. ilk önce biraz blogcu sitelerine bakın