emir_tnk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat az değilmi türkiyede ilk yazmışsınızda bencede düşüklük yönünden türkiyede ilk heralde her konu için 1 kuruş derken şaka heralde?
İlgine teşekkür ederim arkadaşım, açıkcası okuduğun o detaylı ilandan anladığın buysa diyecek sözüm yok, bizimle çalışabilme şansın zaten kalmamıştır. Özgün içerik olacağı için okuduğunu anlayan arkadaşlara ihtiyaç duymaktayız ama en azından kendine bir iyilik yapıp tekrar okuyabilirsin ve lütfen okumaya başlıktan başla olurmu, bize verilecek teklifler için iyice anlaşılsın diye orada sadece bir örnekleme yapmıştım ama görüyorum'ki, 1 ve katları olarak verdiğim örnekleme bile anlaşılmamış. Bundan sonra bu şekilde anlamsız yazacak arkadaşlar yazmasın diye burada bir kere daha belirteyim, o 1'in yerine kendi istediğiniz ücreti yazıp kazancınızı hesaplaya bilirsiniz, tabii biz sizin yazdığınız o rakamı kabul edersek. Türkiye'de ilk olan konuya gelince, o bizim moderatör arkadaşlara maaş verme kararımızdı. Başlangıç olarak 50 TL aylık vereceğimizi belirtmiştik, bu moderatör olmasını kabul ettiğimiz tüm arkadaşlara aylık olarak verilecektir.

Şimdi eğer bu tarz başka sorusu olan arkadaşımız yoksa, biz tekliflerinizi alalım, ilanda'ki içeriği ilgili arkadaşlar bize ne kadar ücret karşılığı hazırlarlar acaba?