siteyi XHTML ile kodladıysan problem çıkabilir. Çünkü html de büyük küçük harf fark etmiyor ama XHTML duru öyle değil. Kullandığın bütün tag lari küçük harfle yazmak zorundasın
örnek:
<HTML></HTML>
<html></html>

Yukardaki iki tag html ye göre doğrudur. Lakin;

<html></html> hem XHTML de hemde HTML de doğru
<HTML></HTML> HTML ye göre doğru ama XHTML ye göre yanlış..
hangi markup kullandığına bak ondan sonra dediğim gibi yap istersen
kolay gele:d