bu konuyu tam da ben açıcaktım.
inanılmaz bir artış var. şuan toolbar 715 gösteriyor.
bakın grafikleri.
botnet olmayabilir, çünkü ilk defa mı botnet saldırısına uğradı site? bundan önce 21340789 kere yapmışlardır?
belki de radmin gizli bir yöntem bulmuştur. öyle bişey olduysa bekliyoruz radmin. =D
aha bunlarda görseller:
[media]http://www.kotusite.net/r10/alt.jpg[/media]
[media]http://www.kotusite.net/r10/toolbar.jpg[/media]
[media]http://www.kotusite.net/r10/grafik.jpg[/media]
[media]http://www.kotusite.net/r10/alexareport.jpg[/media]