Arkadaşım PM atmıştım msn ile siz ulaştınız sanıyorum... Temayı hazırladım fakat şimdi siz yoksunuz + engelli ? Yoksa ben mi sizi bulamadım yanlış anlaşılmada olabilir sadece belirtmek istedim...