bu siyasi bir konu değil dostum benim adıma girilip açılan bir siyasi konu yüzünden bir arkadaş banlanmış galiba birine küfür ettiği için ve banada edilen küfürler yüzünden açtım bu konuyu yani kısacası ben o değilim demek için açılmış bir konudur...
kimseye sus demedim zaten kendi adıma açılan saçmalığa dur dedim ve açıkca kimseyi savunduğu şeyden döndüremeyiz ama kimse kendini maşa yapmasın dedim

bir söz daha vardır
Konuşarak bir yere varamayız...
Konuşmayıp da 80'lerdeki gibi adam mı vuralım?
En iyisi konuşarak uzlaşma ve anlaşma yoludur. İçine atıp susulursa bir gün bir patlama yaşanır, 3 solcu yerde 5 sağcı hastanede yatıyor diye haberler çıkmaya başlar.
Ve dediğim gibi tarafsız bir yazı kullanmanız gereken yerde bir "S" büyük bir "s" küçük...