siyasi konu açmak yasak.Banlanırsınız
bu siyasi bir konu değil dostum benim adıma girilip açılan bir siyasi konu yüzünden bir arkadaş banlanmış galiba birine küfür ettiği için ve banada edilen küfürler yüzünden açtım bu konuyu yani kısacası ben o değilim demek için açılmış bir konudur...
Alıntı
Kısmen haklısınız; fakat bir söz vardır "susma, sustukça sıra sana gelecek" diye. Çok da doğru bir söz...
kimseye sus demedim zaten kendi adıma açılan saçmalığa dur dedim ve açıkca kimseyi savunduğu şeyden döndüremeyiz ama kimse kendini maşa yapmasın dedim

bir söz daha vardır
Konuşarak bir yere varamayız...