Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce denedim, gitmiyor mailler. Öyle yoğun bir sistemde bunu kullanamazsınız. Ama sayfanıza tavsiye yapacaksanız, ne bileyim dakikada bir işlem yaptıracaksanız uygun bir sistem. Şu an yazdığım üyelik sisteminde şifre gönderme işini bu yolla yapıyorum. MSN'den soru sorulduğu için foruma da paylaştım.
aynen dediğin gibi, sürekli kullanmaya kalkmayın. ben bi arkadaş için bunu kullanıyodun, o vatandaş habire atınca email hesabını kapattılar. (evet, email göndermek için kullandığı hesap)

zannedersem google da botlar devreye girip spam atan bi hesap gibi görüyo. neyse, uzatmayım, günde üç beş mail için falan idealdir, gerisinde gümler.