@amacdizayn, sakin dostum. Kimse kimseyi suçlamıyor sadece müşterileri ulaşamadıkları ve problemleri sormuş sizin bu tavrınız biraz düşündürücü. Osman Bey zaten gereken açıklamayı yapıcaktı ve yaptıda.