Axaraylim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki faydası olur çakışmaz merak etme
ben otomatik etiket sistemiyle birlikte kullanıyorum birazcık spam oluyor ama olsun okadarda zararı olmaz..
istersen otomatik etiket sistemiyle kullanabilirsin veya kullanmazsın tamamen sana kalmış
faydasını görmüyorum diyenlere sen bakma
konuya eklediğin anahtar kelime alt kategorinin altında popüler penceresinde birikiyor bot'un o kategoriye uğradığında o kelimeler sayesinde bir çok konuya ulaşabilir
yani bir bakıma bot'a yol göstermedir
kolay gelsin
Hocam peki bu otomatik tag eklentisi 3.6.x için yokmu..Googlede aradım da genelde 3.7.x için var..

Bu Arada Teşekkürler