piyasa bozulmuş diyorsun ama piyasayı düşürmeye yönelik fiyat vermişsin normalde kaliteli postçu için 100 post 5 tl den aşağı değildir umarım beni yanlış anlamazsın ama post fiyatı aşırı derecede düştü.