sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş zaten kabul etti sorunun yazı olmadığını. Sorun bir ödev için zaman harcamak istememek. Hazırcılığa kaçmak.
Yazı ancak edebiyat ve güzel yazı gibi derslerde not baremi olmakta. Ha birde bazı arkadaşlar özentisiz yazılar yazdıkları zaman. Biz şahsen bunlara çince yazı derdik lisede. Hoca okuyamazsa not veremez bu bir gerçek. Onun dışında şu a niye yan yatmış, şu g nin tipini beğenmedim diye not kırılmaz. Kaldı ki matematik hocası tutupta yazıya bakmaz...
Hayır sorun zaman değil ben bile yapsam kitaptaki örnekleri geçiricem yani bi faydası olmucak.

Bu arada arkadaşlar daha uzatmasak iyi olmazmı